top of page
  • תמונת הסופר/תEINAT KATZ KAPLAN

מנערה לאלה

היא הגיע למערה שלי יפה, חכמתה ניכרת, מסקרנת, מהססת.

הרגשתי את הרצון שלה לקבל עוד כלים, בהירות, להתיר חסימה.

התבוננתי בה, עטופה בנוכחות נערית, הרגשתי הדיפה. רוצה אבל ההודפת. לא יכולה להכיל נוכחות זרה.


יצאנו למסע המשותף עוצמות עינים, מסנכרנות את התדרים בצליל, פותחות את השער על מנת לאפשר לקסם להתקיים. אותו קסם שמסתנן אל המציאות כשמסכימים להיות אמורפיים כשבוטחים בדרך.

חיות העוצמה שלה התגלו לפני מתיישבות כל אחת במקומה- כל אחת מרמזת על האתגר וטומנת בחובה את הכוחות ומתנות הריפוי העמוק. הנחשה הדרוכה הכרוכה סביב עץ הגעת ובכוחה הארס והרפוי. מבקשת המתנה, מבקשת הטענה שומרת על כחמתה קרוב אליה. זקוקה לזמן על מנת לעכל את מזונה. מבקשת ממנה לבדוק האם היא כעשיו אורבת לטרף או משילה את עורה.

במהלך הסשן הלכה והתבהרה בפנינו הדרך. התחלנו יחד להבין מהו האתגר הגדול של חייה שברגע תתחיל להתנהל בתוכו בהתאם לחיית העצמה שלה הכל יזרום בקלות רבה יותר בחייה. אותו כוח הודף ומתנער יושב במרכז החסימה. במרכז הכוח החיים ואנרגיית הילדות שלה נמצאת נוכחות התנין. חיה קדומה עוצמתית , היודעת סבלנות אין קץ, קוראת לה לבדוק את איכות ואופן השימוש שלה בתנועה ובמצבורי האנרגיה בחייה. מתנותיו הן התבוננות על איכות של עיכול ומיזוג. אותה איכות מרפאה שתאפשר לאספקטים בחייה להתיישב על מקומם.

התבוננו יחד על ציר חייה וראינו כיצד הדבר בא לידי ביטוי באופנים שונים. שוחחנו על איכות ממזגת, מאפשרת לאנרגיות זרות להקלט ולהסתנכרן. קיבלנו פרספקטיבה על

כל שאנו וכל שנהיה בריקוד החיים
כשאנו מתעוררים לכל אנרגיות החיים סביבנו עולה האור

נתיב הזוגיות, הבנו עד כמה הנתיב המקצועי שלה מדויק ואיך היא תוכל להרחיב אותו יותר, מהם הכלים, הכישורים והכוחות החבויים שעומדים לרשותה ושבשימוש נכון יבואו לעזרתה בשעת קושי. במהלך המפגש הבנתי יותר ויותר את הנוכחות הנערית המתנערת ולפני שהלכה התגלתה בפני האישה העצמתית, הבוגרת, הנוכחת שהיא. יכולתי לחוש בחיות שלה עוטפות אותה. נפרדנו כשבלבי אהבה גדולה אליה. הידיעה שעכשיו היא ממשיכה במסעה כשהם איתה והיא איתם ובתקשורת שתלך ותעמיק הרחיבה לי את הנשימה. מאחלת לכולנו מסעות מעצימים

bottom of page